Velg seksjon Forside
Redaktør: Anne Britt V Gjedrem
Gå til Its Learning
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Oversett siden til et annet språk
Translate page to another language
Traducir la página a otro idioma
Påske 2019

Påske ved Vigmostad skole

Som innledning til påske hadde alle klassene påskeverksted der det ble laget mye fin påskepynt.

Nesten fullsatt kirke torsdag ettermiddag der elevene fremførte syngespillet "Har du hørt det?". Se skolens Facebookside: Vigmostad privatskole

Fredag stelte foreldre nok en gang til et fantastisk fellesmåltid i grendehuset. Bordene var nydelig dekket med påskepynt og på menyen sto lapskaus som gikk ned på høykant. I tillegg hadde Irene laget en flott bursdagskake til rektor Jorunn som fyller 60 år omtrent på denne tida. Elevene delte ut bursdagshilsener og sang bursdagssang. Vilde fylte 8 år denne dagen, så da ble det sang også for henne.

Påskeharen hadde også tatt  turen innom og gjemt noen påskeegg til stor glede for alle elevene.

Main Image
Bilde 1 av 17